czwartek, 25 sierpnia 2011

Został tylko tydzień

No niestety nasz ulubiony serial " Tajemnice domu Anubisa " dobiega końca 1 sezonu. Jak to zwykle bywa co dobre to się szybko kończy. Tylko mam nadzieję, że 2 sezon będzie jeszcze lepszy od pierwszego chociaż wydaję się, że pierwszy sezon był maximum co można było pokazać i zrobić. Dla tego, że został tydzień wymyśliłem, że zrobię wam przyjemność. A o to co wymyśliłem:
Każdy z was może do mnie na pisać i powiedzieć co byście chcieli abym opublikował o TDA no a nawet możecie napisać notatkę którą chcielibyście opublikować a ja to o publikuję. To co trzeba tylko zrobić:

1. Mieć pocztę e-mail
2. Wymyślić temat lub notatkę która ma się znaleźć na tym blogu
3. Wysłać wasze propozycję na mój e-mail: bartek96_14@o2.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz