wtorek, 23 sierpnia 2011

Przeszukiwania w domu Anubisa

Victor wprowadził do domu białe myszy po czym każdy zaczął panikować jak zobaczył myszy. Wszyscy mieszkańcy domu Anubisa przenieśli się do szkoły. A Victor zaczął przeszukiwania domu ale nie szukał myszy tylko reliktów. Na początku znalazł eliksir pod łóżkiem Niny. Później przeniósł się na strych po czym odkrył ruchomą ścianę i rozwalił ją.

Prośba do czytelników 

Drodzy czytelnicy mam do was ogromną prośbę abyście link z tym blogiem rozsyłali do znajomych, rodziny do kogo chcecie. A celu było więcej wyświetleń bo w ostatnim czasie wchodziło was ponad 100 a teraz wchodzi dziennie około 50. No i przybywa mniej komentarzy więc zapraszam do komentowania.


1 komentarz:

  1. okej ja JUŻ DAWNO POWYSYŁAŁAM LINK Z TYM BLOGIEM DO MOICH PRZYJACIÓŁ I ZNAJOMYCH.I BĘDE WYSYŁAŁA DALEJ DO INNYCH LUDZI.MAM NADZIEJE ZE JAKOS CI POMOGŁAM :D POZDRO

    OdpowiedzUsuń