wtorek, 30 sierpnia 2011

ostatnie 2 dni

Związku z tym, że zostały ostatnie 2 dni " Tajemnic domu Anubisa ". Nie wiem co dalej robić po tym ostatnim odcinku czy kontynuować pisanie albo zawiesić bloga do czasu 2 sezonu. Wszystko związane z blogiem przekaże wam 1 lub 2 września. Teraz jedna z fanek TDA napisała do mnie e-mail nie znam jej imienia ale napisała mi, że słyszała plotkę, że w Polsce ma nie być 2 sezonu. Ja osobiście w to nie wieże i nie słyszałem takiej plotki i to pytanie do was czy słyszeliście taką plotkę.

3 komentarze:

  1. mi nic o tym nie wiadono

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nic o tym nie słyszałam. Poza tym mi ta plotka wygląda na zmyśloną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej... jak zrobiłaś to że masz takie szare na każdym poście i masz takie przerwy... bo ja jak chce mieć takie przerwy to mi nie wychodzi pliss powiedz i jeszcze tam gdzie masz te glosowania jak to zrobilas ??
    A właśnie wejdz sobie http://house-of-anubis-info.blogspot.com/2011/07/kopiara.html <--- tu jest o tobie, ale nie wiem czy czytałaś.
    I powiedz mi prosze o tym jak to zrobilas !!

    OdpowiedzUsuń