piątek, 2 września 2011

Wczoraj ostatni odcinek !

Jak już pewnie wiecie wczoraj był ostatni odcinek Tajemnice domu Anubisa. Teraz trzeba czekać na 2 sezon do 2012 roku. Kielich został złożony i schowany przez Nine po tym jak Rufus myślał, że wypił eliksir z kielicha.  Kolejna informacja: co do bloga myślałem dużo nad tym czy go pisać czy zawiesić bloga. Jest to dla mnie bardzo ciężkie do powiedzenia bo było was już na blogu ponad 4000 tysiące osób. Muszę to powiedzieć Zawieszam bloga. Postanowiłem że tak będzie lepiej ale zawieszam bloga do 2 sezonu choć mogą być wpisy w ciągu roku o 2 sezonie. Możecie pisać czy się zgadzacie z moją decyzją czy nie. Ale wchodźcie na mojego bloga bo jak mówiłem mogą się pojawić wpisy o 2 sezonie albo kolejne zwiastuny itp.
Wyniki sondy:


Chcielibyście żeby była w Polsce gazeta TDA


Tak
  91 (94%)
 
Nie
  2 (2%)
 
Nie interesuje mnie to
  3 (3%)



Czy byś chciał żeby Joy zamieszkała w domu Anubisa



Tak
  144 (58%)
 
Nie
  84 (34%)
 
Nie obchodzi mnie to
  19 (7%)
 



Kogo najbardziej lubisz z Domu Anubisa



Nina
  127 (40%)
 
Amber
  19 (6%)
 
Patricia
  37 (11%)
 
Mara
  7 (2%)
 
Fabian
  68 (21%)
 
Mick
  5 (1%)
 
Alfie
  9 (2%)
 
Jerome
  42 (13%)
 



Więc żegnam się z wam do 2 sezonu.




2 komentarze:

  1. nie zawieszaj pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że zawieszasz....Ale i tak będe wchodziła na twojego bloga.Mam nadzieje ze podasz kilka ważnych info o 2 sezonie.Łeee aż sie płakać chce na myśl że teraz dopiero za rok będzie mój ukochany serial i ulubieni aktorzy.

    SIBUNA ♥

    OdpowiedzUsuń